Op woensdag 25 juni trapten ondernemers, gemeente en provincie samen af voor de ontwikkeling van een energiehub op bedrijventerrein De Veken in Opmeer. Een volle raadzaal, veel nieuwsgierige vragen en vooral: veel enthousiasme.
Op woensdag 25 juni trapten ondernemers, gemeente en provincie samen af voor de ontwikkeling van een energiehub op bedrijventerrein De Veken in Opmeer. Een volle raadzaal, veel nieuwsgierige vragen en vooral: veel enthousiasme.